ERASMUS+ PROGRAMA

Erasmus + programa yra ES rėmimo (studijų finansavimo, akademinio mobilumo) programa, sukurta apie 1987 m.

Tikslas – plėsti ES mokyklų bendradarbiavimą, taip pat su EEE valstybėmis (Norvegija, Islandija, Lichtenšteinas, Šveicarija), Turkija, skatinti akademinį mobilumą. Vienas kertinių principų – European Credit Transfer System (ECTS), finansinė parama studijoms užsienyje. ERASMUS+ programa siekiama stiprinti europinį bendradarbiavimą mokslo srityje, skatinti studentų, mokinių, mokytojų ir personalo mobilumą, mokslo institucijų ir įmonių bendradarbiavimą.

ERASMUS+ apima įvairias stažuotes. Tai gali būti studentų, mokinių studijos, praktika, dėstytojų ir kito personalo mobilumo programos, kalbos kursai, daugiašaliai projektai, pvz., tarptautinės intensyvios programos (IP), jungtinės studijų programos (CD), tematiniai tinklus (TN), projektai, skirti bendradarbiavimui tarp mokslo institucijų ir įmonių.

Erasmus+ programos projekto „Pietų Europos virtuvė geresniam specialistų rengimui“ Nr. 2016-1-LT01-KA102-022814 produktas - mokinių pateiktų receptų pagrindu sukurta „Itališkų ir maltietiškų patiekalų receptų“ knygelė. Šią knygelę galite rasti čia...

 

„Be.Art“ Skaičiai virsta menu

Erasmus+ programos 2 pagrindinio veiksmo tarpmokyklinių strateginių partnerysčių projektas Nr. 2014-1-IT02-KA201-003537_5

PROJEKTO TRUKMĖ:

Pradžia  2015-09-01

Pabaiga 2016-08-31

PROJEKTO DALYVIAI:

6 partneriai iš 6 ES šalių

TIKSLINĖ GRUPĖ

Profesinių ir bendrojo lavinimo mokyklų mokytojai ir mokiniai

PROJEKTO TIKSLAI:

Visoje Europoje pastebima tendencija, kad mokiniai  susiduria su sunkumais, mokantis matematikos, tiksliųjų mokslų, šiuolaikiniai jaunuoliai vis rečiau renkasi šių dalykų studijas. Tad šis projektas siekia per teritoriją geriau pažinti savo šalių  istoriją, gamtą, architektūrą, fiziką, matematiką ir kt.  Mokiniai atliks įvairius tyrimus savo pasirinkta tema, tobulins infografinius įgūdžius. Tai projektas, kuriame matematikos mokymasis pateikiamas patraukliomis formomis taip, kad galėtų tapti vizualus. Projektas apjungs istorijos, geografijos, kraštovaizdžio, biologijos, fizikos ir, žinoma, matematikos tyrimus.

Kiekviena šalis-projekto dalyvė pasirinko savitą temą. Marijampolės profesinio rengimo centro  mokiniai plačiau susipažins su savo kraštu - Sūduvos dvarais. Mokiniai rinks informaciją apie Paežerių, Gelgaudiškio, Zyplių dvarus, domėsis jų istorija, kraštovaizdžiu, parkais, architektūra, restauracija, kultūriniu gyvenimu juose.

Italijos partneriai tyrinės Padujos sodus- seniausius pasaulyje, kuriuose auginami medicininiai augalai- jų biologinę įvairovę; prancūzai, kurie pelnytai didžiuojasi nuostabia Albi katedra, nagrinės šio didingo statinio architektūrą ir istoriją; Ispanijos partneriai pasirinko temą „Kordobos proporcijos“, estai - Struvės geodezinį lanką, o vengrų gimnazistai  tyrinės Saulės šviesos žaidimus. Tad temų įvairovė leis ne tik kiekvienos šalies dalyviams gilintis į savo pasirinktą temą, bet ir susipažinti su kitų šalių tyrinėjimo objektais.

Projekto metu bus sukurtas „Gerosios patirties rinkinys“ su visų šalių medžiaga, bus surengtos dvi mokinių darbų parodos, kuriose bus eksponuojami vizualiniu menu tapę tyrimų ir infografijos darbai.

PROJEKTO PARTNERIAI:

  • Polo Valboite - Mokslo ir meno licėjus (Italija)- koordinatorius
  • Centro Zalima – Pusiau privati profesinio rengimo mokykla (Ispanija)
  • Lycee Professionel Toulouse Lautrec- Profesinio ir bendrojo lavinimo licėjus (Prancūzija)
  • Balassi Balint Nyolcevfolyamos Gimnazium - Bendrojo lavinimo gimnazija (Vengrija)
  • Marijampolės profesinio rengimo centras (Lietuva)
  • Tartu meno mokykla (Estija)

LAUKIAMI REZULTATAI:

  • CD su vaizdais ir trumpais aprašymais.
  • Virtuali knyga „Gerosios patirties rinkinys“, kurioje aprašyti visų šalių partnerių pavyzdžiai.
  • Kiekviena šalis pasirenka savo objektą ir pateikia aprašymą su nuotraukomis, dokumentais, grafika ir kt. Tekstai anglų ir gimtąja kalba.
  • Pedagoginė-metodinė medžiaga.
  • Medžiaga talpinama kiekvienos partnerės tinklapyje.

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai. Šis straipsnis atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

Informacija, projekto dalyvių darbai

Projekto dalyviai-mokiniai ir mokytojai- ieškojo informacijos apie Lietuvos ir Sūduvos dvarus, rinko statistinius duomenis, domėjosi dvarų istorijomis ir legendomis , Lietuvos etnografiniais regionais ir pan. Pateikiame įdomią informaciją, kurią rado ar sukūrė projekto dalyviai.

2 Lietuvos dvarai

3 Sūduvos dvarai

4 Sūduvos dvarai (skaidrės)

5 Sūduvos dvarai(EN)

6 Sūduvos etnografinis regionas

7 Sūduvos dvarų legendos

8 B. Mašalaičio knyga „Sūduvos krašto dvarai“

9 Sūduvos kaimo architektūra

10 Merkinės dvaras

Mokinių darbai

11 Mokinių darbai
12 Mokinių dienoraščiai

Projekto renginiai

13 Susitikimas Budapešte 2014-

14 Mokinių susitikimas 2015-01-27

15 Edukacinė išvyka 2015-04-17

16 Susitikimas Albi 2015-05

16-A Susitikimas Tartu-2015-09

16-B Projekto renginys 2015-10-21

16-c Susitikimas Padujoje 2016-05

16-D Edukacinė išvyka į Paežerių dvarą 2016-06-15

Straipsniai apie projektą

17  Gilinsime žinias apie savo kraštą  (yra internete 2014-12-23)

18 Įsijungėme į BeArt projektą (yra 2015-01-27)

19  Kitokia pažintis su kultūros paveldu

20  Susitikimas Albi

Pedagoginės kortelės

21  Interviu (LT)  

22  Interviu (EN)

Puslapiai šia tema: