Savaitę užbaigėme Lietuvos nuotolinio ir e. mokymosi asociacijos organizuojama konferencija „Skaitmeninės transformacijos mokykla“, kurioje nagrinėjome mokymo ir mokymosi galimybes bei iššūkius dirbtinio intelekto (DI) amžiuje. Renginio metu daug dėmesio buvo skirta praktinėms dirbtuvėms, kurių tikslas – aptarti, kokios kompetencijos reikalingos mokytojams ir dėstytojams, norint sėkmingai taikyti DI ugdymo procese.
Praktinių dirbtuvių metu dalyviai gilinosi į klausimus:
- Kokios žinios, gebėjimai ir nuostatos reikalingos, kad mokytojai galėtų pasinaudoti DI galimybėmis etiškai ir tikslingai?
- Kaip mokytojui išmokyti mokinius naudoti DI kuriant, atskirti DI generuotą turinį nuo pačių idėjų, bei sąmoningai valdyti jo naudojimą?
- Kokias strategijas galima taikyti, kad DI padėtų kūrybiškai spręsti problemas ir pagerintų mokymosi procesą?
Konferencijos dalyviai diskutavo, dirbo grupėse praktinėse dirbtuvėse, analizavo DI pritaikymą ugdymo procese, dalinosi patirtimi ir įžvalgomis, o pabaigoje susipažino su Marijampolės profesinio rengimo centro erdvėmis.
Dirbtinis intelektas – ne tik technologija, bet ir svarbus įrankis šiuolaikiniam mokymui, reikalaujantis nuolatinio profesinio tobulėjimo bei sąmoningo ir atsakingo naudojimo.
MTEC informacija