Marijampolės PRC profesijos mokytojos Aušra Krupavičienė ir Rugilė Sveikataitė-Šnekutė, kartu su Jonavos politechnikos mokyklos ir Tauragės profesinio rengimo centro mokytojais, lapkričio 22 – gruodžio 3 dienomis stažavosi Tenerifėje (Ispanija).

Stažuotės metu domėjomės Ispanijos profesinio mokymo sistema, apdailininko, automobilių mechaniko profesijų mokymo programomis, praktikos vietomis, mokymos(si) metodais, naudojamomis technologijomis, materialiniais ištekliais. Tobulinome profesinės ir kasdieninės anglų kalbos įgūdžius.

Lankydamiesi profesinėse mokyklose, pasisėmėme patirties apdailos darbų mokymo(si) metodikoje. Susipažinome su darbo organizavimu, darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų laikymusi dideliame statybos objekte – viešbutyje. Stebėjome jame atliekamus rekonstrukcijos darbus. Turėjome galimybę statybos objekte stebėti vykdomus šaligatvių rekonstravimo darbus, aptarėme technologijų ypatumus karšto ir drėgno klimato sąlygomis. Vyko pokalbiai apie Marijampolės PRC mokinių praktikos galimybes.

Pažindamos Tenerifės salą ir visos Ispanijos pasididžiavimą – Loro parką, plėtėme kultūrinį akiratį. Aplankėme senąją Tenerifės sostinę La Laguną, daug didingos architektūros turintį miestelį La Orotavą. Domėjomės pastatų architektūros stiliais ir jų įvairove. Ragavome Tenerifės virtuvės patiekalų, stebėjome vietinių gyventojų papročius ir kultūrą. Aplankėme Teidės ugnikalnį ir pietinę šalies pakrantę, pasigrožėjome unikaliu kraštovaizdžiu. Taip pat pamatėme Drakono medį – senolį, kuriam yra 1000 metų. Susidraugavome ir nusprendėme bendradarbiauti su kolegomis iš kitų mokyklų.

Įgyta profesine ir kultūrine patirtimi pasidalinome su kolegomis. Taip pat parengėme rekomendacijas rengiant apdailos darbų mokymo(si) metodikas, kurios bus pristatytos Marijampolės PRC bendruomenei baigiamajame sklaidos renginyje.

,,Erasmus+“ programos projekto „Profesijos mokymo metodų modernizavimas, remiantis ES patirtimi“

Profesijos mokytojos Aušra Krupavičienė ir Rugilė Sveikataitė-Šnekutė

Šis leidinys (ar kūrinys) atspindi tik autoriaus nuomonę, todėl Nacionalinė agentūra ir Europos Komisija negali būti laikomos atsakingomis už jame pateiktą informaciją.